Παρουσίασε τη νέα του τουριστική ταυτότητα ο Δήμος Μονεμβασίας

682

Τη νέα τουριστική ταυτότητά του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας σε μια επιτυχημένη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 29 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα.

Παρουσία των βουλευτών Λακωνίας Στ. Αραχωβίτη και Αθ. Δαβάκη, του Δημάρχου Μονεμβασίας Ηρακλή Τριχείλη, της Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Ντίας Τζανετέα, της Περιφερειακής Συμβούλου Μ. Μπελεγρή, ο Δήμος Μονεμβασίας από τους πλέον πρωτοπόρους δήμους στον τομέα της τουριστικής στρατηγικής και ανάπτυξης, παρουσίασε τη νέα του τουριστική ταυτότητα και την ανανεωμένη τουριστική ιστοσελίδα του την οποία δημιούργησε η εταιρεία Lectus adv, στο πλαίσιο του τουριστικού σχεδιασμού που έχει αναλάβει ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, επίκουρος καθηγητής Τουριστικού Μarketing, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών.

Την εκδήλωση παρουσίασε η  Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Κατερίνα Τσαφατίνου, η οποία έκανε και την αναλυτική γεωγραφική παρουσίαση των αξιοθέατων της ευρύτερης περιοχής του Δήμου.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση έστειλε και ο βουλευτής Λακωνίας Λεωνίδας Γρηγοράκος, ο οποίος δεν μπόρεσε να παραβρεθεί.

Η νέα τουριστική ιστοσελίδα δίνει τη δυνατότητα στον  επισκέπτη να «ταξιδέψει» σε κάθε «γωνιά» του Δήμου, να αντλήσει πολύτιμες πληροφορίες για τον τόπο, την ιστορία του, τον πολιτισμό του, την παράδοση του, να γνωρίσει τους ανθρώπους και τα μοναδικά προϊόντα του, να έχει μια πληρέστατη ενημέρωση για όλα τα αξιοθέατα και για όλες τις τουριστικές επιλογές που μπορεί να κάνει στη Μονεμβασιά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκαν επιγραμματικά και οι κύριοι στόχοι της τουριστικής στρατηγικής που μεταξύ άλλων προβλέπουν την καθιέρωση της Καστροπολιτείας της Μονεμβασιάς ως ενός παγκόσμιου αξιοθέατου, το οποίο είναι απαραίτητο να επισκεφθεί κανείς στη ζωή του, τη δημιουργία ενός τουριστικού προϊόντος που θα αποτελεί επιλογή κύριων πολυήμερων διακοπών (με την πλαισίωση της Καστροπολιτείας με προορισμούς, αξιοθέατα, δραστηριότητες και εμπειρίες από την ευρύτερη περιοχή του Δήμου), αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προώθησης του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού και της παράλληλης ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός, ο πολιτιστικός, ο φυσιολατρικός (πεζοπορία, αναρρίχηση) κα.

Ο Δήμος Μονεμβασίας, αν και προικισμένος από τη Φύση και την Ιστορία, αν και καταξιωμένος τουριστικός προορισμός, εξακολουθεί να έχει δημιουργικές αναζητήσεις, να σχεδιάζει το μέλλον, να αναζητά και να ανταποκρίνεται σε προκλήσεις και να πρωτοπορεί αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσο επικοινωνίας, προκειμένου να γνωρίσει τον τόπο σε ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες και επισκέπτες του.